loading...
ایران نیوز
iran news بازدید : 602 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (6)

شواهد بر آن است که منافقان و فتنه گران در فتنه 88در صدد براندازی رهبری بودند

مکر و مکرالله ولله خیر الماکرین

d29th1yhua4hnuxcs439.jpg

آیا میدانید شمر هم نماز میخواند(در روایات است که ادای نمازش در اول وقت صورت میگرفت)

آیا میدانید ابوبکر و عمر هم در زمان پیامبر دم از قانون مداری میزدند

و در زمان علی قانون گریز شدند

(و زمانی که میر حسین موسوی رهبر میشود)

iran news بازدید : 181 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

رئیس جمهور ونزوئلا روز گذشته با چهره ای متفاوت در مقابل دوربین های تلویزیونی و عکاسان قرار گرفت، چهره ای که حکایت از مداوای وی با روش شیمی درمانی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، “هوگو چاوز” از هفته گذشته مرحله دوم درمان بیماری سرطان خود را آغاز کرده و در این مرحله تا کنون دوبار در کوبا تحت شیمی درمانی قرار گرفته است.

در تصاویر منتشر شده از هوگو چاوز، وی در حال گفتگو و شوخی کردن با تعدادی از مقامات کشور ونزوئلا دیده می شود.

در همین رابطه خبرگزاری ها اعلام کردند : که چاوز روز گذشته درباره وضعیت جدید و همچنین سر تراشیده خود با مقامات ونزوئلا شوخی می کرد.

iran news بازدید : 210 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

دادگاهی در کی یف حکم بازداشت نخست وزیر سابق اوکراین را به اتهام سوء استفاده از قدرت و عقد قراردادهای مشکوک با روسیه صادر کرد و وی را به زندان محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتد پرس، دادگاهی در کی یف امروز جمعه حکم بازداشت "یولیا تیموشنکو" نخست وزیر سابق اوکراین را که به دلیل فعالیتهایش در بخش انرژی به بانوی گاز معروف شده به اتهام سوء استفاده از قدرت و عقد قراردادهای مشکوک با روسیه در زمان نخست وزیرش اش صادر کرد.

این درحالیست که تیموشنکو رهبر اپوزیسیون ضمن انتقاد از این حکم آن را تلاش "ویکتور یانکویچ" رئیس جمهوری اوکراین برای جلوگیری از شرکت وی در انتخابات آتی معرفی کرد.

همچنین هواداران تیموشنکو بارها با اختلال در جلسات دادگاه سعی کردند تا جو این جلسات را متشنج کرده و مانع ادامه آن شوند.

iran news بازدید : 198 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

"لوئيس ام ماگازو" سياستمدار دموکرات نيوجرسي آمريکا به خاطر انتشار تصاوير برهنه‌‌اش در هيبت زنانه در سايت "کارل بي جانسون" جمهوري‌خواه در آستانه استعفا قرار دارد. 

ماگازو اين تصاوير برهنه را با پوشيدن لباس زير زنانه جلوي آينه از خود گرفته بود و براي يک زن ارسال کرده بود. اين زن تصاوير را به جانسون جمهوري‌خواه داده بود و وي نيز آنها را بر روي وب‌سايت جمهوري‌خواهان منتشر کرد.

iran news بازدید : 232 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (2)

در اجرای چهارمین مرحله طرح برخورد با حاملان و تولید کنندگان سلاح سرد 220 حامل و تولید کننده سلاح سرد نامتعارف از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

iran news بازدید : 178 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

يك دختر دانش‌آموز محجبه در تركيه بدليل ممانعت مسئولان مدرسه از ورود وي با حجاب اسلامي به مدرسه مجبور به ترك تحصيل شد و بدليل غيبت وي از مدرسه خانواده‌اش به پرداخت جريمه نقدي محكوم شدند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه ملي گازته تركيه، خانواده يك دختر دانش آموز محجبه در تركيه كه به دليل ممانعت مسئولين مدرسه، از حضور با حجاب اسلامي در كلاس درس محروم شده و نتوانسته بود در كلاس ها حضور يابد، به دليل غيبت دخترشان به پرداخت جريمه نقدي سنگين محكوم شدند.
يك دختر دانش آموز محجبه در شهر آداناي تركيه به دليل ممانعت مسئولين مدرسه از ورود وي با حجاب اسلامي به كلاس درس مجبور به ترك تحصيل و خانه نشين شد.

iran news بازدید : 185 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

خبرگزاري فارس: شيخ توفيق العامر روحاني برجسته شيعي، چهارشنبه شب در منطقه الاحساء عربستان بار ديگر بازداشت شد.

به گزارش فارس، منابع آگاه فعال حقوق بشر در عربستان سعودي اعلام كردند كه نيروهاي امنيتي سعودي، بار ديگر شيخ عامر را بازداشت كردند.

اين منابع اعلام كردند: نيروهاي امنيتي ناشناس شيخ العامر را هنگام بازگشت به خانه‌اش پس از اقامه نماز مغرب در مسجد جامع ائمه بقيع واقع در شهر الهفوف بازداشت كردند.

بنا بر اعلام پايگاه خبري الراصد، از جزئيات بازداشت العامر خبري در دست نيست و خودرو وي در كنار جاده يافت شده است.

پايگاه خبري شبكه العالم اعلام كرد: به گفته منابع آگاه حقوق بشري، مسئولان امنيتي احساء همچنان از اطلاع‌رساني درباره شرايط و محل بازداشت العامر خودداري مي‌كنند. اين در حالي است كه افراد خانواده وي به چندين مرجع قضايي مراجعه كرده‌اند تا از سلامت وي مطمئن شوند.

منابع نزديك به شيخ العامر مي‌گويند كه وي روز دوشنبه گذشته احضاريه‌اي رسمي از دادستان كل دريافت كرد، اما با توجه به نامساعد بودن وضع جسمي، نتوانست به دادستاني كل مراجعه كند.

هنوز علت فراخواني شيخ العامر به دادستاني كل مشخص نيست. العامر در سال هاي اخير چندين بار توسط رژيم سعودي بازداشت شده است كه در آخرين مرتبه به سبب دعوت به برقراري نظام مشروطه سلطنتي در عربستان و برطرف كردن تبعيض مذهبي در ماه فوريه گذشته بود.

در پي بازداشت العامر در ماه فوريه دستكم 100 تن از روحانيون الاحساء با امضاي طوماري آزادي وي را خواستار شدند و سازمان ديده‌بان حقوق بشر نيز آزادي فوري وي را درخواست كرد.

العامر بر اثر فشارها بر رژيم سعودي و برگزاري تظاهرات چند هزار نفري كه آزادي وي را خواستار شده بودند، در هشتم ماه مارس از زندان آزاد شد.

العالم نوشت: شيخ العامر يكي از بارزترين مناديان حقوق بشر و آزادي‌هاي مدني در عربستان سعودي به شمار مي‌رود كه به سبب درخواست برقراري نظام مشروطه سلطنتي، برقراري آزادي‌هاي ديني، متوقف شدن تبعيض مذهبي و احترام به حقوق بشر در عربستان شناخته شده است.

iran news بازدید : 198 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)
وي با اشاره به دوره حضورش در رم ايتاليا به عنوان سفیر لیبی در سال 1987 ، گفت ، زمانی که امام صدر به لیبی سفر کرد ، حاج یونس بلقاسم ، مدیر اطلاعات لیبی بود . بلقاسم بعدها در ايتالیا در حضور ابراهیم البشاری ، وزیر امور خارجه و مدیر اطلاعات ، در خصوص شهادت امام موسي صدر به دست ابو نزال ابراز ترديد كرده بود .

وزیر امور خارجه اسبق لیبی و نماینده سابق اين كشور در سازمان ملل متحد ، از احتمال به شهادت رسيدن امام موسی صدر در ليبي خبر داد . 

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از شبکه خبر عبدالرحمن شلقم ؛ در گفتگو با روزنامه " الحیات " ، با بيان اينكه امام صدر به دست یکی از افسران نزدیک به قذافی کشته شده است ، گفت چندين گزارش مربوط به پيش از قیام کنونی مردم لیبی و در دوره پس از این قیام درباره ناپديد شدن امام صدر وجود دارد .

وي با اشاره به دوره حضورش در رم ايتاليا به عنوان سفیر لیبی در سال 1987 ، گفت ، زمانی که امام صدر به لیبی سفر کرد ، حاج یونس بلقاسم ، مدیر اطلاعات لیبی بود .

بلقاسم بعدها در ايتالیا در حضور ابراهیم البشاری ، وزیر امور خارجه و مدیر اطلاعات ، در خصوص شهادت امام موسي صدر به دست ابو نزال ابراز ترديد كرده بود .

بلقاسم همچنين روايت ديگري را تعریف کرد و گفت : صدر بیش از دو میلیون دلار کمک از لیبی دریافت کرد و این کمک در این سفر تحویل صدر شد .

با وجود اين ، یک نفر در ایتالیا ، وی را لو داد و به مافیای ایتالیا خبر داد این شخص حامل مبلغ فراوانی پول است . مافیا وی را ربود و کشت و پول را از آن خود کرد !

شلقم همچنين از روايت سوم درباره سرنوشت امام موسي صدر سخن گفت ، مبني بر اينكه پس از قیام کنونی در ليبي شنيده است كه امام صدر در لیبی کشته شده است ؛ زیرا امام موسي صدر در آخرین دیدار با قذافی ، به او گفته بود ، تو از اسلام چیزی نمی فهمی . در نتيجه به دست یکی از افسران نزدیک به قذافی کشته شد و مخفیانه در طرابلس دفن شد .

وزير امور خارجه سابق ليبي ، با بيان اينكه قذافي هر آنكه را عليه او اقدام يا موضع گيري مي كرد ، از سر راهش بر مي داشت ، گفت : قذافي  چنین كاري را با سرهنگ حسن اشکال ، پسر عمویش نیز صورت داد .

همچنین هر کس به شخص قذافی جسارت می کرد در فهرست مقتولان قرار می گرفت . افزون بر این ، هر کس که به خانواده اش اهانت می کرد ، کشته می شد .

iran news بازدید : 149 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)

خبرگزاري فارس: اين روزها برپايي تظاهرات گسترده و اعتراضات به سبك انقلاب‌هاي عربي و برپايي چادر در خيابان‌ها و ميادين مركزي شهرها در سرزمين‌هاي اشغالي، كابينه نتانياهو را با چالش جدي مواجه كرده است.


گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

به گزارش مانيتورينگ فارس، اين روزها در سرزمين‌هاي اشغالي برپايي تظاهرات گسترده و اعتراضات به سبك انقلاب‌هاي عربي و برپايي چادر در خيابان‌ها و ميادين مركزي شهرها، كابينه نتانياهو را با چالش جدي مواجه كرده است.

اعتراضات به قيمت‌هاي فزاينده مسكن در اسرائيل، از هفته گذشته شروع و تا الان نيز ادامه دارد و هزاران اسرائيلي در سرتاسر شهرهاي فلسطين اشغالي تظاهرات مي‌كنند.

اسرائيلي‌ها از هفته‌ها پيش به قيمت‌هاي بالاي مسكن معترض بودند و حتي تعداد زيادي خيمه در يكي از مناطق مركزي تل‌آويو برپا كردند اما اوج تظاهرات اسرائيلي‌ها شنبه هفته پيش برگزار شد كه در اين تظاهرات درگيري‌هايي ميان پليس و معترضان بوجود آمد و تعدادي نيز دستگير شدند.

پس از دستگيري معترضان نيز تظاهرات منسجم‌تر برگزار شد و تظاهرات كنندكان به شكل انقلاب‌هاي رعبي در وسط خيابان‌ها و ميادين اصلي شهر چادر زده‌ و شبانه روز خود را در چادرها به سر مي برند.

تصاوير ارسالي اعتراض تحصن كنندگان به افزايش قيمت مسكن و برپايي چادر در خيابان‌ها را نشان مي دهد.

iran news بازدید : 229 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)
فیلم ترنسفورمرز 3 با دستمایه قرار دادن موضوع هسته‌ای ایران و نشان دادن فعالیت غیرقانونی اتمی در کویری در خاورمیانه، قصد القای این ادعا را به مخاطب دارد که ایران به صورت پنهانی در حال ساخت سلاح هسته ای است، که بیان ناشیانه این موضوع در فیلم از سوی منتقدین غربی مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

به گزارش خبرنگار مشرق، ایالات متحده آمریکا که از متوقف کردن فعالیتهای صلح آمیز هسته ای ایران، ناامید شده این بار دست به دامن فیلم های فضایی و تخیلی شده است تا لااقل در دنیای سینما و در ژانر تخیلی، جمهوری اسلامی ایران را به هر شکل ممکن در حال آسیب زدن به خود و جهان نشان دهد.

جدیدترین قسمت از 3 گانه ترانسفورمرز با عنوان " نیمه تاریک ماه" که به ادامه ماجراهای روباتهایی به نام آتوباتها می پردازد، با دستمایه قرار دادن موضوع پرونده هسته ای ایران قصد دارد تا علاوه بر برآورده کردن نیات سیاستمداران آمریکا، بر جذابیت های فیلم خود بیفزاید.

این فیلم در بخش ابتدایی و در حالی که سعی دارد از زبان آفتیموس پرایم (سردسته آتوبات‌ها) صحبت کند، تاکید می کند که ما در حال حاضر در حال همکاری با متحدین خود - یعنی دولت ایالات متحده- برای حل درگیری های انسانی و جلوگیری از آسیب رساندن بشر به خود هستیم!

iran news بازدید : 184 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)

یک فروند جنگنده اف-16 نیروی هوایی آمریکا از باند خارج شد. این جنگنده که به اسکادران 100 گارد ملی آلاباما تعلق داشت از انتهای شمالی باند خارج شده و ارابه فرود دماغه پس از طی مسیری در چمن، دچار شکستی شده و با برخورد دماغه هواپیما به زمین از ناحیه پوشش آنتن رادار دچار آسیب شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 221
  • بازدید ماه : 982
  • بازدید سال : 2,843
  • بازدید کلی : 934,004