loading...
ایران نیوز
iran news بازدید : 206 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)
مديرفني تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيمي را سراغ دارم كه در ديدار رفت جام حذفي نتوانست نتيجه بگيرد و در ديدار برگشت بازيكن حريف را خريد و قهرمان شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمد مايلي‌كهن مدير فني تيم فوتبال پرسپوليس در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس با دوربين برنامه شوك كه در محل تمرين حضور داشت گفت‌وگو و صحبت‌هاي زير را مطرح كرد:
iran news بازدید : 194 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

 پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی به نکاتی اشاره کرد که در زیر می خوانید:

 *بازی خوب و جانداری بود اما من با احترام به حریف باید بگویم که چیز خاصی از آنها ندیدم و به دنبال اوت دستی بودند.

 *به تیم داوری خسته نباشید می گویم؛ همکارانم معتقدند که گل برهانی آفساید نبوده و ضمنا شریفات نباید اخراج می شد ؛ این بازیکن در رختکن فقط گریه می کرد.

 * نمی دانم که چرا به تیم ما می گویید کهکشانی در حالیکه بازیکن تعویضی نداشتیم و بعد از مصدومیت تیموریان یک مدافع را بجای او به زمین فرستادیم و مجیدی را هم با بدنی ناآماده وارد بازی کردیم؛ کهکشانی سپاهان بود که یک تیم هم روی نیمکت خود داشت.

 *خسرو حیدری معتقد است که نباید پولی بابت رضایتنامه به سپاهان بپردازد.

iran news بازدید : 193 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

علي‌آبادي انتخاب عباسي را تبريک گفت

رييس کميته ملي المپيک ايران با ارسال نامه اي انتخاب عباسي به عنوان وزير وزارت ورزش و جوانان را تبريک گفت.


 محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک ایران با ارسال نامه‌ای به دفتر وزیر ورزش و جوانان کشورمان ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری، انتخاب محمدعباسی به عنوان اولین وزیر وزارت ورزش و جوانم را تبریک گفت.

  متن نامه علی آبادی به عباسی به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمد عباسی
وزیر محترم وزارت ورزش و جوانان
با سلام و دعای خیر

 احتراما، انتخاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر وزارت ورزش و جوانان تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون حضرتعالی را در این جایگاه مهم و اثر گذار از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 مطمئنا تاسیس، راه اندازی و هدایت اولین وزارتخانه ورزش و جوان که بواسطه داشتن جامعه ای جوان و ورزش دوست، برنامه ریزی و فعالیتی سخت و طاقت فرسا در جای جای میهن اسلامی را می طلبد که از این رو پروردگار متعال را سپاس می گویم توفیق انجام این ماموریت خطیر را در پرتو عنایاتش و با بهره‌مندی از حسن ظن رییس جمهور و اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی به عنوان یکی از مدیران موثر و ولایت مدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واگذار نمود.

 شکی نیست با درایت و هوشمندی جنابعالی و استفاده از تجارب و همکاری پیشکسوتان و اهالی ورزش و صاحب نظران حوزه جوانان، این وزارتخانه منشاء خیر و برکات و آثار ارزشمندی در ایران اسلامی خواهد بود.

 از طرف خود، اعضاء هیات اجرایی و کلیه کارکنان کمیته ملی المپیک بار دیگراین انتخاب ارزشمند را تبریک گفته و آمادگی کامل مجموعه کمیته ملی المپیک ایران را برای هرگونه همکاری و مساعدت اعلام می دارم.

                                                             محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک

 

iran news بازدید : 149 پنجشنبه 13 مرداد 1390 نظرات (0)

ديدار تيم‌هاي سپاهان و استقلال از هفته اول رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران از ساعت 22:30 چهارشنبه شب در حضور 12 هزار تماشاگر ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد که اين ديدار در نهايت با تساوي يک بر يک به تساوي رسيد.
در نيمه اول اين ديدار آرش برهاني مي‌توانست در 2 موقعيت استقلال را از حريف اصفهاني پيش بيندازد که هر 2 فرصت با بي‌دقتي به هدر رفت. در ادامه و در نيمه دوم اين ديدار محسن يوسفي در دقايق ابتدايي اين نيمه يک فرصت مسلم گلزني ديگر را براي شاگردان مظلومي از دست داد. ضمن اينکه در همين دقايق آرش برهاني در يک موقعيت مشکوک دروازه سپاهان را باز کرد که کمک‌داور اين گل را آفساد اعلام کرد.

iran news بازدید : 146 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)
فدراسيون بين‌المللي فوتبال اعلام كرد كه درخواست ايران براي برگزاري بازي با بحرين در يك كشور بي‌طرف را بررسي خواهد كرد.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، فدراسيون فوتبال در نامه اي به فيفا خواستار اين شده بود كه به دليل وضعيت كشور بحرين ديدار برگشت ايران با تيم ملي اين كشور در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني در كشوري بي طرف برگزار شود.
به گفته عباس ترابيان سرپرست كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال، فيفا پاسخ نامه و درخواست ايران را داده است.

ترابيان در اين باره گفت: فيفا در نامه اي اعلام كرده كه به زودي درخواست ايران را بررسي و پاسخ نهايي را اعلام مي كند.

iran news بازدید : 146 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)
فدراسيون بين‌المللي فوتبال اعلام كرد كه درخواست ايران براي برگزاري بازي با بحرين در يك كشور بي‌طرف را بررسي خواهد كرد.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، فدراسيون فوتبال در نامه اي به فيفا خواستار اين شده بود كه به دليل وضعيت كشور بحرين ديدار برگشت ايران با تيم ملي اين كشور در چارچوب مسابقات مقدماتي جام جهاني در كشوري بي طرف برگزار شود.
به گفته عباس ترابيان سرپرست كميته روابط بين الملل فدراسيون فوتبال، فيفا پاسخ نامه و درخواست ايران را داده است.

ترابيان در اين باره گفت: فيفا در نامه اي اعلام كرده كه به زودي درخواست ايران را بررسي و پاسخ نهايي را اعلام مي كند.

iran news بازدید : 183 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (0)
به نظر می رسد در آینده ای نه چندان دور، باید منتظر سرایت بیماری فوتبال به رشته ای مانند بسکتبال هم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، این روزها، فوتبال دچار بحران بزرگی شده است. پرداخت های میلیونی و بی ضابطه، آن را به جایی رسانده که به نوعی، دچار فروپاشی اقتصادی شده است. در این بین، سود سرشاری نصیب دلال ها می شود که به غارت این رشته پرداخته اند. این بیماری در فوتبال به جایی رسیده که برخی، علاجی برای آن ندانسته و دیگر نا امید شده اند.
در این بین، موفقیت های بسکتبال در سال های اخیر باعث شده تا نگاه ها به سمت این رشته بیش از گذشته شود. از سویی، فضای فرهنگی این رشته که آن را به ورزشی دانشگاهی مشهور کرده موجب شده تا امید برخی به بسکتبال باشد؛ اما اتفاقاتی در آن روی می دهد که گویای حقایق پنهان ان است.
این روزها اخبار جالب توجهی درباره نقل و انتقالات این رشته شنیده می شود. چندی پیش بود شنیده شد دلال بازداشتی فوتبال که مشهور به فساد و تبانی است، وارد بسکتبال شده و قصد دارد اقداماتی را انجام دهد. همین هم زمینه ساز نگرانی دلسوزان شده بود؛ اما شنیدن خبری، همه را بهت زده کرده است.
یکی از ملی پوشان این رشته که در باشگاهی تهرانی بازی می کند، قرارداد 700 میلیون تومانی را برای فصل آینده منعقد کرده است. این در حالی است که قرارداد این رشته از سطح چندان بالایی برخوردار نبوده و پرداخت این رقم، موجب حیرت بسیاری شده است.
به نظر می رسد، بسکتبال در حال وارد شدن به راه طی شده فوتبال است. چنین پرداخت هایی، ابتدا در فوتبال نیز فقط مخصوص به ستاره ها و ملی پوشان بود تا آن که وضعیت کنونی پیش آمد. یعنی ورود دلال ها و برهم خوردن وضعیت مالی فوتبال. اکنون، این نگرانی پیش آمده که این پرداخت 700 میلیونی که گویا صرفا مخصوص این بازیکن هم نیست، آغازگر شرایطی شود که آینده بسکتبال را با خطراتی جدی مواجه کند.

iran news بازدید : 201 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (1)
غلامرضا داداش‌زاده با بيان اينكه اين سيم‌كارت‌ها جنبه‌ي بين‌المللي داشته و از طريق يك اپراتور انگليسي حمايت مي‌شوند و هر دقيقه مكالمه با اين سيم‌كارت‌ها 660 تومان است تاكيد كرد: ما در حال پيگيري اين موضوع هستيم و به باشگاه استقلال نيز اخطار داده‌ايم.

به گزارش مشرق، در حالي كه سرپرست باشگاه استقلال اخيرا اعلام كرد كه سيم‌كارت‌هايي به نام Blusell را به‌عنوان سيم‌كارت‌هاي استقلال تهيه كرده است كه با اين سيم‌كارت مي‌توان در كشورهاي مختلف صحبت كرد اما مديرکل نظارت بر سرويس‌هاي ارتباطي سازمان تنظيم مقررات ارتباطات تاكيد كرد: گرفتن مجوز براي ايجاد اپراتوري به نام آبي‌سل كاملا بدون اطلاع رگولاتوري است و مجوز قانوني ندارد، بنابراين باشگاه استقلال بايد در اين زمينه پاسخگو باشد.

iran news بازدید : 813 چهارشنبه 12 مرداد 1390 نظرات (1)
رونمایی از پیراهن فصل جدید تیم فوتبال استقلال با حضور مدیر عامل ،مربیان و بازیکنان تیم استقلال در موسسه اطلاعات برگزار شد.
به گزارش مشرق، رونمایی از پیراهن باشگاه استقلال با حضور اعضای این باشگاه، تنی چند از هنرمندان و خانواده مرحوم حجازی برگزار شد.
 
 
اما در بین مدعوین، گروهی از خانم ها هم بودند که باید دید حضور آنها در مراسم رونمایی از پیراهن باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با چه هدفی انجام شده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 1,030
  • بازدید سال : 2,891
  • بازدید کلی : 934,052