loading...
ایران نیوز
iran news بازدید : 190 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

خبرگزاري فارس: در جريان درگيري شب‌گذشته معترضان انگليسي و نيرو‌هاي پليس در شهر لندن، ساختمان‌ها و فروشگاه‌هاي تجاري زيادي در آتش سوختند.


گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------
به گزارش مانيتورينگ فارس، مناطق وسيعي از شهر لندن از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب طي ديشب و بامداد امروز شاهد يكي از گسترده ترين اعتراضات و ناآرامي هاي تاريخ اين شهر بود كه در جريان آن دهها خودرو، مغازه و واحد مسكوني بطور كامل در آتش سوختند و خسارات عمده اي به صدها خودرو و ساختمان ديگر وارد شد.

در سومين شب از ناآرامي‌هاي بي‌سابقه در انگليس، موج آشوب‌ها و درگيري ميان معترضان و نيروهاي پليس به چندين منطقه شهر لندن از جمله "هكني "، "پكام " و "لوئيشام " گسترش يافته و گزارش‌هاي رسيده حاكي از وقوع ناآرامي در شهرهاي بيرمنگام، ليورپول و بريستول مي‌باشد.

شبكه تلويزيوني الجزيره گزارش داد كه در اين درگيري‌ها چندين ساختمان و فروشگاه تجاري به همراه خودرو‌ها در آتش سوختند به طوري كه دود ناشي از آن سرتاسر آسمان لندن را پوشاند.

ناآرامي هاي لندن از سه شب پيش و در پي كشته شدن يكي از شهروندان به وسيله پليس در تاتنهام شروع شد.

شهروندان روز شنبه در يك راهپيمايي آرام كشته شدن مارك دوگان 29 ساله را محكوم كردند ولي اين اعتراض شب هنگام به شورش و ناآرامي تبديل شد كه يك‌شنبه هم ادامه يافت.
iran news بازدید : 243 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)
مدير مشمولان ستادكل نيروهاي مسلح به‌همراه معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح و معاون نيروي انساني نيروي زميني ارتش از سرباز فداكار نيروي زميني ارتش گروهبان وظيفه وحيد جمشيدي عيادت كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس، سردار موسي كمالي مدير مشمولان ستاد كل نيروهاي مسلح به همراه امير سيدعلي فيروزي جانشين معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح و امير فهميده معاون نيروي انساني نزاجا با حضور در بيمارستان شهداي هفتم تير تهران از سرباز فداكار نيروي زميني ارتش گروهبان وظيفه وحيد جمشيدي كه در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري است، عيادت كردند.
iran news بازدید : 225 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)
يك انديشكده آمريكايي در گزارشي به سياست تركيه عليه سوريه و نزديكي آن به آمريكا اعلام كرد كه تركيه پنج راهكار براي تحت فشار قرار دادن سوريه در اختيار دارد.

به گزارش فارس، اندكي پس از آغاز ناآرامي‌ها در سوريه در ماه مارس گذشته كه با فعاليت گروهك‌هاي مسلح در شهر درعا در جنوب سوريه آغاز شد، تركيه با نزديك شدن به آمريكا، سياستي متفاوت از ماه‌هاي قبل در قبال دمشق در پيش گرفت.

اكنون پس از گذشته بيش از چهار ماه از اين ناآرامي‌ها آنكارا بدون اشاره يا محكوم كردن فعاليت گروهك‌هاي مسلح كه تاكنون بيش از 500 نيروي امنيتي، پليس و انتظامي سوريه را كشته‌اند، به طور يك‌جانبه اقدام دولت سوريه در مقابله با اين گروهك‌ها را سركوب تظاهرات مردمي مي‌خواند و محكوم مي‌كند.
iran news بازدید : 193 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)
پليس انگليس در اقدامي كه نشان‌گر وخيم‌تر شدن وضعيت اعتراضات و ناامني در اين شهر است، 16 هزار نيروي پليس در خيابان‌هاي لندن مستقر مي‌كند.

به گزارش فارس، خبرنگار پايگاه خبري روزنامه الاهرام مصر از لندن گزارش كرد كه پليس انگليس 16 هزار نيروي پليس را براي استقرار در خيابان‌هاي اين شهر فراخوانده است.

الاهرام اين اقدام پليس انگليس را نشانه وخيم‌تر شدن اوضاع امنيتي شهر لندن ارزيابي كرد و افزود كه پليس انگليس در 24 ساعت آينده 16 هزار نيروي جديد در خيابان‌هاي اين شهر مستقر مي‌كند.
iran news بازدید : 181 سه شنبه 18 مرداد 1390 نظرات (0)

رئیس جمهور ونزوئلا روز گذشته با چهره ای متفاوت در مقابل دوربین های تلویزیونی و عکاسان قرار گرفت، چهره ای که حکایت از مداوای وی با روش شیمی درمانی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، “هوگو چاوز” از هفته گذشته مرحله دوم درمان بیماری سرطان خود را آغاز کرده و در این مرحله تا کنون دوبار در کوبا تحت شیمی درمانی قرار گرفته است.

در تصاویر منتشر شده از هوگو چاوز، وی در حال گفتگو و شوخی کردن با تعدادی از مقامات کشور ونزوئلا دیده می شود.

در همین رابطه خبرگزاری ها اعلام کردند : که چاوز روز گذشته درباره وضعیت جدید و همچنین سر تراشیده خود با مقامات ونزوئلا شوخی می کرد.

تعداد صفحات : 33

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 165
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 224
  • بازدید ماه : 985
  • بازدید سال : 2,846
  • بازدید کلی : 934,007